lauantai 24. toukokuuta 2014

Taiwan, what a lovely place!

Taipei 


Taipei oli ihana! Niin jännä paikka vaikka ei niin paljon nähtävää välttämättä. Mutta asuttiin kivasti Shilin Night Market:n keskellä, eli joka ilta paljon hyvää ruokaa tarjolla ja hurjasti söpöä shoppailtavaa, jos tahtoo. Taipeissa oli myös ihania alueita, joista meille tuli eurooppalaisvibat. Paljon pikku liikkeitä, ravintoloita ja kahviloita, ah! Ja sitten luonto! Niin kaunista ja raikasta..
Taipei 101 (maailman 3. korkein rakennus, ainakin vielä viime vuonna;)


Monsteri green tea latte, ja vähän vohvelia :D

Asta luuvs <3

Yehliu geopark   




Taroko








Jiufen





Wulai










Ihanat check in -automaatit lentokentällä!

Kati

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

We're never done with killing time, can I kill it with you ?




Halitaan <3
Vauva kengu, koala ja happy bird <3
Albiino kengu !!! Löysin vertaiseni :D
Se on kengu! Elämäni ensimmäinen!
Pikku kengu pussissa, koalan peffa ja quokka !
Baby Joey <3
Rottnest
Rottnest
Rottnest
Rottnest
Sweet dreams! LOL

<3 Kati

lauantai 1. helmikuuta 2014

There was a time...

        But it's so easy in this blue where everything is good...         





Margaret River
Fremantle, Perth
Margaret River
Perth
Perth
Hillarys, Perth
Perth
Vaihtoajan ja niin monien reissujen (joita en ole vielä edes täällä jakanut) jälkeen on aika antaa uusien tuulien puhaltaa, uuden vuoden kujeiden tehdä taikojansa ja itse ottaa ISO ROHKEA askel täysin uusiin ympäristöihin.

<3 Kati